Всеукраїнський загальнополітичний освітянський тижневик
|
||
ПЛОЩА – ЦЕ НАШІ КРУТИНазва цієї статті трохи безсоромно поцуплена автором з пісні Едуарда Драча. У пісні йшлося про студентське голодування у 1990 році. Голодування відбувалось у тій частині Києва, яка сьогодні називається Майданом Незалежності. Там, де в 1990 році стояли намети голодуючих студентів ( певна частина яких із настанням капіталізму захворіла на ожиріння ) зараз знаходяться інші намети інших людей. Вони, як і голодуючі студенти того далекого і повстансько-романтичного 1990 року, протестують проти пануючого, дуже брутального по природі своїй світового порядку. Втім, є дві відмінності. В 1990 році людей на Майдані було значно більше. До того ж ( це вже друга відмінність) ті люди, які знаходяться на Майдані зараз мають перед собою значно пекельнішого, власне більш дияволоподібного ворога. Все серйозніше і жорсткіше аніж тієї теплої осені, що стояла понад Україною 16 років назад. Тим, хто протестував проти напівмертвого СРСР у 1990 році були простіше, хоча б через підтримку міжнародної громадської думки. Активістам УНП, Тризубу та Звичаєвої Громади Українських Козаків, які тримають оборону на Майдані Незалежності саме зараз, протистоїть не лише кримінально-буржуазна корпорація, яка фактично перебрала на себе владу в нашій країні. Проти них, також, і майже повна байдужість масонсько-соціалістичної Європи та плутократичних США. Проти них байдужість товстощоких київських філістерів, дрібних буржуа та конторських щурів, які вже наїлися досхочу і яких найбільше лякає саме слово „революція”. Втім, саме ці київські щури в перервах між турецькими пляжами та восьмигодинним розгляданням комп’ютера у склепоподібному офісі залюбки фотографуються на тлі останнього схрону справжніх українців. Інколи з’являються журналісти з вітчизняних телеканалів аби зі зловтішним рохканням зробити черговий репортаж – пасквіль, у якому люди з останнього схрону будуть затавровані ( в кращому разі) лише як психічно хворі маргінали. Невблаганно наближається 24 серпня, коли та частина Майдану, де стоять намети має перетворитися на центр офіційних урочистостей і тому не важко передбачити реакцію спецназу МВС на цей останній схрон приблизно в ніч з 19 на 20 серпня. Так само не важко передбачити і той відчайдушний спротив, який чинитимуть мешканці наметового містечка, подальші репресії проти них та з рештою і проти всього українського, що лишилося в третій українській республіці. Проте намети не згортаються. Існує якась потаємна сакральна логіка приреченої боротьби. Офісні щури називають це „відмороженістю”. Проте, саме до такої „відмороженості” можна віднести і численні оповідки про солдат японської імператорської армії, які навіть після закінчення другої світової війни вперто відмовлялися вірити в капітуляцію власної країни і так само вперто чинили збройний спротив на далеких остовах Океанії і в 1960-ті, і трохи не в 1980-ті роки. З вітчизняного досвіду до подібної приреченої боротьби можна віднести і відчайдушну військово-дипломатичну діяльність гетьмана Пилипа Орлика і Зимовий Похід армії УНР і повстання козаків – гетьманців у 1920-ті роки. Звичайно ж, до цієї священної боротьби приречених ми зараховуємо і партизанську війну 1940-их років на Західній Україні, оскільки і останні слова червоно-чорних партизан, коли їх у виказаних схронах закидували гранатами і доля останнього солдата УПА, який вийшов з лісу та здався вже властям третьої української республіки восени 1991 року, відповідають якомога краще подібній парадигмі спротиву. Далеко не всі українці здатні надати перевагу філістерському трибу життя. Дякувати Богу, є серед них і „відморозки”. Глузливе це наймення навряд чи можна вважати повністю образливим по відношенню до нас. Якщо, взяти до уваги достатньо розповсюджену в 1930-ті роки теорію про нордичне (полярне) походження арійської раси та про холод, як про головну підставу буття „воїнів світла ” на цій землі то дефініція „відморозок” перетворюється мало не на чесноту. Хто знає, можливо саме, на території України почав відступати льодовик і саме тут виникла та легендарна спільнота, археологічні сліди якої марно шукали розумники з німецької „ Спадщини предків” на мулкому дні проток між Англією та Голландією у ті ж такі 1930-ті роки. Але, повернемося на Майдан Незалежності. Наметове містечко на Майдані виникло у спекотному липні під час коаліційної колотнечі. Нагадаємо, що існувало ще декілька подібних містечок – зокрема наметові містечка таких буржуазних угруповань як Пора та БЮТ, які знаходилися і на Майдані ( трохи ближче до Монументу Незалежності ) і у Гетьманському саду. Втім, після того як Універсал національної підлості було укладено, буржуазні хлопці швидко згорнулися. Вони не були і не є „відмрозками” і тому, коли до теплого мікросвіту їхнього політичного туризму увірвався крижаний вітер близької громадянської війни, вітчизняні ліберали вирішили мужньо втекти. Лишилися справжні „відморозки” . Їхній табір є відносно невеликим. Їх самих є дуже мало, образливо мало. Вдень їх пече гучне київське сонце. Вночі їх пробирає до кісток майже болотяна вогкість Хрещатого Яру. Їхніми ворогами окрім злих київських дощів, є і не менш злобні опоненти, які приходять до табору виплеснути свою зловтіху та передчасну радість з приводу своєї пирової перемоги. Але ” відморозки” не відступають. Вони знають, що їхня мала кількість є оманливою. Поруч з ними на Майдані, присутні невидимі тисячі людей – тих, хто воював та воюватиме за Україну. Навіть якщо на той момент, коли ви, українці мої читатимете цю статтю, намети буде розтрощено, а тих людей, до яких вам забракло мужності приєднатися, буде заарештовано, будьте певними – останній схрон, наметове містечко не підлягає знищенню. Саме з нього „займеться всеукраїнська ватра”, потужна акція українського червоно-чорного реваншу. Попри все перемога буде за нами. Тарас МАХНО |
||
© «ПЕРСОНАЛ ПЛЮС». Усі права застережено. Передрук матеріалів тільки за згодою редакції. З усіх питань звертайтеся, будь ласка, gazetapplus@gmail.com |